Magnumlive suunnitteli ja toteutti Captol -konsernin 25-vuotisjuhlat Helsingin Vanhalla Ylioppilastalolla noin 240 hengelle. Kuva Ville Palmu, MagnumLive.
Markkinointi

Tervetuloa ja nauttikaa!

ELÄMYSMARKKINOINTI. MagnumLive ideoi ja toteuttaa tilaisuuksia, jotka tarjoavat elämyksiä kaikille aisteille. Onnistunut tapahtuma kohottaa yrityskuvaa ja kasvattaa myyntiä.

Teksti Liisa Joensuu

Tapahtuman viestin, tavoitteen ja ilmeen tulee tukea toisiaan. Mielenkiinnon herättänyt videokutsu on lähtenyt ajoissa, ja vieraiden saapuessa tapahtumaan silmää ilahduttavat teemaan sopivat wau-elementit, värit ja somistus. Musiikki luo mukavaa tunnelmaa samalla kun nenä tavoittaa kukkien ja tarjoilujen houkuttavan tuoksun. Pöydät on katettu tyylikkäästi, esiintymislavan ääni-, valo- ja kuvalaitteistot ovat valmiina ja artistit odottavat oikeaa hetkeä astua esiin.

Isäntien kannalta juhla tai tapahtuma on niin vaivaton, että tehtäväksi jää toivottaa vieraat tervetulleeksi, seurustella ja pitää hauskaa. Samalla vieraiden mielissä vahvistuu mielikuva miellyttävästä yrityksestä. Se sitouttaa asiakkuuteen ja yhteistyöhön.

Olipa kyseessä sidosryhmätilaisuus, seminaari, suuren luokan gaala tai yleisötapahtuma, siitä kannattaa tehdä elämys, jota muistellaan. Isännöivä yritys kerää kiitoksen, vaikka tilaisuuden on järjestänyt toteutustoimisto alusta loppuun avaimet käteen -palveluna.

Elämys joka muistetaan

Ohjelma-, tapahtuma- ja toteutustoimisto MagnumLive vastaa yli 5000 toimeksiannosta vuodessa. Palveluvalikoimaan kuuluvat asiakas- ja kuluttajatilaisuudet, tapahtumat, esiintyjävälitys, tekniikka-toteutukset, video- ja virtuaalistudiotuotanto sekä messuosastojen toteutukset.

Myös 3D/360° -elämykset sekä tapahtumien somenäkyvyys ennen ja jälkeen kuuluvat kokonaispalveluun.

– Nykyisin on syytä erottua, sillä tärkeät tahot saavat kutsuja lukuisiin tilaisuuksiin. Aina elämyksellisyyteen ei tarvita avaruusteknologiaa; onnistunut tilaisuus syntyy kohtuullisellakin budjetilla, sanoo MagnumLiven Kaiken mukavan asiantuntija Kimmo Junttila.

Entä miksi yrityksen kannattaa kääntyä toteutustoimiston puoleen sen sijaan, että laittaisi oman viestintä- ja markkinointiosastonsa töihin?

– Paras tulos syntyy yhteistyössä. Asiakas tietää tarpeet ja tavoitteet, ja me tarjoamme persoonallisen ratkaisun. Säästämme asiakkaiden aikaa, rahaa ja vaivaa. Palvelemme mielellämme kokonaisvaltaisesti kutsusta kiitokseen, mikä on asiakkaalle kustannustehokasta.

MagnumLive syntyi vuonna 2012, kun kuusi alan yritystä sulautui yhteen. Asiakaskunta koostuu sadoista yrityksistä, kunnista ja järjestöistä, joista osalle MagnumLive toteuttaa useita erilaisia toimeksiantoja ympäri vuoden. Kauas on tultu niistä päivistä, jolloin asiakas perusti työryhmän toteuttamaan tapahtumia oman toimensa ohessa.

Jaa artikkeli:Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone